Torben Larsen fra TMC Telemarketing – mere end telemarketing

Torben Larsen fra TMC Telemarketing er ikke blot et kendt ansigt inden for telemarketing. Da han for alvor startede sin erhvervskarriere, havde Torben Larsens karriere fra TMC Telemarketing været kendetegnet af udvikling og markedsføring. Efter 10 år drejede han sin karriereretning mod reklamebranchen, hvor han også tilbragte omtrent 10 år med salg. Man kan sige at den røde tråd i Torben Larsens karriere fra TMC Telemarketing altid har været udvikling og marketing, hvor han har opnået store resultater.

Al den faglige erfaring Torben Larsen fra TMC Telemarketing fik opnået gennem erhvervslivet gjorde, at han fik opbygget fundamentet for at skabe en ny forretning. TMC Telemarketing startede Torben Larsen med stor succes, og siden 2001 har virksomheden performet godt. At kaste sig over nye projekter har ikke holdt Torben Larsen fra TMC Telemarketing tilbage, og samtidig med at være i spidsen for TMC Telemarketing, udviklede han i tæt samarbejde med Danmarks førende foodservice leverandør Kantinedatabasen.

Torben Larsen fra TMC Telemarketing udvikler Kantinedatabasen

Kantinedatabasen er et databaseværktøj der beskriver mere end 5.200.000 ugentlige menuer, og tager både del i den private og den offentlige sektor. I den private sektor indgår kantiner, hoteller, konferencecentre, caféer og restauranter, hvorimod produktions- og modtagekøkkener tager afsæt i den offentlige sektor. Ideen bag Kantinedatabasen har rødder helt tilbage i 2001, hvor Torben Larsen fra TMC Telemarketing også etablerede TMC Telemarketing. Udover at være specialister i telemarketing og mødebooking, så er de hos TMC Telemarketing også eksperter inden for databaser, datarens, databerigelse og datavalidering. Ifølge Torben Larsen fra TMC Telemarketing er dette et vigtigt område, da han mener, at jo mere data man har på sine kunder og deres ønsker, des nemmere har man også ved at skabe værdi og derigennem et større salg for dem.

Torben Larsen fra TMC Telemarketing har meget fokus på medarbejderudvikling, og inden for databaser sørger han hele tiden for at medarbejderne har den rette knowhow, så man som kunde føler sig i trygge hænder, når de ønsker at investere i nye databaser. Kantinedatabasen som Torben Larsen fra TMC Telemarketing har udviklet skal sørge for tilgængelige beskrivelser af kantineforholdene i alle virksomheder, og med dette værktøj vil det således være muligt at modtage både nyheder, pressemeddelelser, opskrifter, filmklip, tips samt gode tilbud. Ifølge Torben Larsen fra TMC Telemarketing har der været stor interesse med at oprette sådan en database fra landets kantiner og køkkener. Dette har Torben Larsen fra TMC Telemarketing succesfuldt realiseret sammen med TMC Telemarketing, da de ikke er i tvivl om, at brugen af data skaber grobund for større salgsmuligheder.